Strona główna Administracja Fabuła Dołącz Dla autorów

środa, 5 grudnia 2012

Administracja


Tutaj możliwe jest zgłaszanie wszelkich próśb/zażaleń/skarg/sugestii i tak dalej, a administracja spróbuje odpowiedzieć i podołać wszelakim oczekiwaniom. 
Razem mamy tworzyć tego bloga, więc najbardziej mile widziane są właśnie sugestie i pomysły, bo oczywistym jest, że nie pomyślałyśmy o wszystkim.
Tutaj też możecie zgłaszać swoje URLOPY - dokładnie proszę, najlepiej z przybliżoną datą, coby potem się w tym nie pogubić.

Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości, piszcie śmiało:

Kontakt:
buurn.baby.burn@gmail.com
GG 32451154
paskalkaiser@gmail.com
GG 3396536

70 komentarzy:

  1. Karta Aidana czeka na akceptację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka poprawek zostało naniesionych, można publikować :)

      Usuń
  2. Mam pytanie odnośnie tworzenia postaci. Chodzi mi o ty, że razem z bratem mamy wspólne bloggerowe konto i on ma już tutaj postać w roboczych i ja również chciałabym się zapisać. Moje pytanie jest takie, czy mogę prowadzić inną postać z tego samego konta, bo po prostu nie chce nam się przelogowywać na inne, chyba że to będzie zbytnio przeszkadzać, że dwie różne osoby mają wspólne konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możecie mieć wspólne konto, tylko nie zapominajcie się odpowiednio podpisywać.

      Usuń
  3. Karta Lucy Walker czeka w szkicach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. [Cześć i czołem. Ja z pytaniem konkretnym tutaj wbijam. Czy mogę wrócić z Francisem i Buffy? Wtedy udało mi się połączyć prowadzenie obu postaci i jakoś nie miałam z tym wielkiego kłopotu.]

    Chryzantemy złociste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłyśmy, że będziemy opierać się jedynie na trzech serialach: Pamiętnikach Wampirów, Czystej Krwi oraz Supernatural, więc powrót Buffy nie jest możliwy.

      Usuń
  5. Jeżeli możecie to sprawdźcie kartę Emmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że jakoś większym zainteresowaniem cieszy się tu serial TVD ( jest więcej postaci kanonicznych ), a z tego co czytałam widzę, że większość tu jest wzorowana na TB. Może dałoby się wprowadzić te pierścienie słoneczne? Prowadzenie wątków w czasie wieczornym może być męczące.
    Proszę ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poprzedniej odsłonie pierścienie były możliwe i doprowadziło to do tego, że każdy wampir, nawet młodzik, miał kontakt z wiedźmą. Chcemy tego uniknąć. Poza tym nawet za dnia można prowadzić wątek w budynku. Nie jest to utrudnienie uniemożliwiające grę, a dla rekompensaty wprowadziłyśmy właśnie dziennych ludzi.

      Usuń
    2. Według mnie powinny się pojawić pierścienie dla osób kanonicznych oraz dla wampirów starszych.

      Usuń
    3. Na początku też to rozważałyśmy, ale podjęłyśmy decyzję, że wracamy do klasyki i wampiry nie mogą wychodzić za dnia.

      Usuń
    4. nie sądzicie, że to trochę bez sensu? to po co tworzyc bloga o wampirach skoro nie moga one wychodzic w dzien na dwor ?

      Usuń
    5. Gdybyśmy sądziły, że to bez sensu, fabuła wyglądałaby inaczej.

      Usuń
    6. Zgadzam się, postacie kanoniczne powinny posiadać pierścienie. To wiele by ułatwiło, a dzienni ludzie są kompletnie bezsensu, gdy ktoś chce z kimś porozmawiać. Prosiłabym o ponowne przemyślenie tego i rozważenie. To też pewnie jest minus gdzie ludzie niektórzy się nie zapisują, ponieważ utrudnia to wątki.

      Usuń
    7. Żyjemy z łowcami, gdyby niektóre wampiry chociaż nie mogły udawać ludzi to byłby ich koniec. Chyba łatwo zauważyć kto wychodzi tylko wieczorem. Łowcy kłócą się z tym blogiem.

      Usuń
    8. Dzienni ludzie nie są bez sensu. Zostali wprowadzeni po to, żeby załatwiać sprawy wampirów za dnia. Nie sądzę, by po wprowadzeniu pierścieni przybyło nam autorów. Jeśli ktoś lubi taką tematykę to raczej dołączy bez względu na to, czy krwiopijcy mogą chodzić za dnia, czy też nie. Być może dla niektórych jest to utrudnienie, ale na pewno nie takie, które uniemożliwia prowadzenie wątków.
      Co do łowców to nie uważam, żeby kłócili się z blogiem. W końcu nie tak łatwo zabić wampira, potrzebne jest do tego odpowiednie szkolenie.
      Dziękuję za uwagi. Sprawę pierścieni jeszcze przedyskutujemy :)

      Usuń
    9. Administracja nie zgodziła się na pierścienie dlatego, że na poprzedniej odsłonie każdy wampir znał wiedźmę. Teraz pierścieni nie ma, ale i tak prawie każdy wampir zna wiedźmę. Prosiłbym aby jeszcze raz przedyskutowano sprawę pierścieni. W końcu powinno się dopuścić do głosu autorów. Wiem, że blog sugeruję się czystą krwią, ale z tego co widzę nie jest ona zbytnio rozchwytywana.

      Usuń
    10. Przede wszystkim dobrze byłoby widzieć krytykę, sugestię od konkretnego autora, zamiast anonima. Nie mamy na to wpływu, który autor zdecyduje się, by jego postać znała wiedźmę. Nie bez przyczyny stworzyłyśmy taką fabułę, by skłonić autorów do korzystania z dziennych ludzi. Przedyskutowałyśmy sprawę wiele razy i tu zdania nie zmienimy. Czerpiemy z trzech seriali; fakt, że obecnie większość postaci jest z TVD niczego nie zmienia. Nie traktujmy braku pierścieni jako wielkiego ograniczenia - dajemy coś w zamian, urozmaicenie do dyspozycji autorów. Komu klimat odpowiada to i tak dołączy, a tym nie przysporzymy sobie nowych.

      Usuń
  7. Nie jestem pewna, czy to ja zrobiłam coś złego, ale... zaproszenie dostałam trzy dni temu, zaakceptowałam je, a gdy dziś chciałam napisać kartę - nie byłam autorem bloga. W takim razie, czy mogę prosić o ponowne wysłanie zaproszenia? (No chyba, że z jakiś przyczyn jest to niemożliwe) - jaksiemaszkochaniee@gmail.com
    No i przy okazji, chciałabym się zapytać, czy byłaby możliwość przejęcia Caroline Forbes? Tutaj jest moja karta - dosyć krótka, ale niestety jedyna jaką posiadam: http://perth-diaries.blogspot.com/2014/12/cicho-tu-i-sysze-tylko-bicie-swego.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, z rozmachu zrobiłam czystkę autorów ale już wszystko na miejscu. Możesz zabrać się za Caroline - i tak będziemy nadzorować jej tworzenie. Nie ukrywam, że się niecierpliwię. :D

      Usuń
  8. Zapraszam do szkicu mojej karty postaci. Czekam na bolesną krytykę :(

    Katherine

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabym prosić o sprawdzenie karty Caroline? Jest dość krótka, dlatego nie wiem, czy nie powinnam jej bardziej rozbudować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz do karty został dodany :)

      Usuń
  10. Franek kom bak xD Można sprawdzić kartę.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja w takim razie proszę o ponowne sprawdzenie karty Caroline. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam tylko zgłosić, że przes następne 2-3 dni będę na blogu raczej nieobecna, ale nie sądzę, żeby branie urlopu na tak krótki okres miało jakikolwiek sens. Więc tylko informuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karta Arthura White'a do sprawdzenia c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zgłosić, że dla Lucy wybrałam wizerunek Kristen Bell.
    Jednocześnie przepraszam za ciszę z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę postać Tomili z wolnych postaci. Z autorką już rozmawiałam.

    kabel0od0pilota@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Karta Sophie gotowa i czeka na akceptacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chloe też czeka na akceptację :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Chociaż pewności czy to odpowiednia do tego zakładka nam brakuje, to proponujemy sojusz. (;

    Valley of Rotoiti

    OdpowiedzUsuń
  19. Caroline się zmyła, więc ja powracam na jej miejsce! Karta już napisana i czeka na akceptację.! ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. *macha łapką* no siem, jestem c:
    Rebekah

    OdpowiedzUsuń
  21. Karta Edwina aka Azazela prawie, goowa byłabym wdzięczna za sprawdzenie, czy może być:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [Poprawiłam drobne błędy. Publikuj :)]

      Usuń
  22. Karta Damona czeka na akceptację :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Komentarz do karty został dodany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naniosłam tyle poprawek ile się dało, a poropo czasu jej szkolenia. Wydłużyłam z niecałych 2 do ponad 4 i dodałam, że wiele zależy od sprzętu i wszelakich gadżetów. Zależy mi na tym, żeby była właśnie pół wróżką, bo chciałabym żeby miała taki styl polowania: Uwodzi zapachem i wyglądem a potem wbija kołek w serce kiedy ofiara jest bezbronna albo zdekoncentrowana. Dlatego proszę o ponowne rozpatrzenie mojej postaci jako łowcy-półwróżki

      Usuń
  24. Chciałabym stworzyc kobietę sukuba. Czy jest możliwość wprowadzenia takiej rasy? Bardzo bym była wdzięczna. Sukub to rodzaj demona, który uwodzi mężczyzn bądź na odwrót i zabiera ich dusze do piekła. Zazwyczaj jest w postaci pięknej, uwodzicielskiej i seksownej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, ze dopiero dołączyłam, ale chcę prosić o 5 dniowy urlop. Mam kilka bardzo ważnych rzeczy do załatwienia i nie będę miała czasu. Za 5 dni będę zwarta i gotowa :3.

    Damon

    OdpowiedzUsuń
  26. Karta Eleny wysłana na maila do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W imieniu swoim i Shout! chciałyśmy prosić o tydzień urlopu. Mamy małe kłopoty rodzinne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy można stworzyć hybrydę?

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym prosić o 3 tygodniowy urlop. psychika mi siada przez nie swoje problemy i do puki się z tym nie uporam, nie ma siły, żebym cokolwiek napisała

    OdpowiedzUsuń
  30. Najwyraźniej początek nowego roku nie jest dla nikogo szczęśliwy :( Niestety ja też muszę wziąć urlop do 13.02, mam wielką nadzieję, że do tego czasu wszystko tu ponownie zacznie tętnić, a ja jak i inni nabierzemy nowej weny i świeżych pomysłów do wątkowania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam chwilowe problemy na uczelni. Proszę o urlop do 20 lutego. Będę starała się jak najczęściej wpadać, ale mogę być bardzo ograniczona czasowo.

    OdpowiedzUsuń

pisz pisz pisz pisz pisz